Mažeikiečiai


Pradžia Naujienos Žmonės Mažeikių reanimacija – greitas kelias į mirtį (LAIŠKAS)
Mažeikių reanimacija – greitas kelias į mirtį (LAIŠKAS) PDF Spausdinti Email
Vartotojo vertinimas: / 47
BlogiausiasGeriausias 
Penktadienis, 03 Birželis 2011 13:40
Turbūt perskaitę šio straipsnio pavadinimą, daugelis pagalvos, kad čia nerimtas pokštas ar istorija iš siaubo filmo... Kaip norėtume, kad tai būtų netiesa, tiesiog baisus sapnas... Deja prieš pora dienų teko palaidoti tėtį... Judrus, linksmas ir gyvybingas žmogus buvo priverstas mirti, nes ligos istorijoje prie tris metus buvo įrašyta diagnozė - storosios žarnos karcinoma, arba paprastai kalbant - storosios žarnos vežys. Nebūtume rašę šio straipsnio, jei tai ir būtų buvusi tėčio mirties priežastis. Deja, tai buvo tik liga, kuria, gydytojų nuomone, sirgęs, ar sergantis žmogus, nevertas gyventi... Niekaip nepavyko įtikinti gydytojų, kad su šia liga jau kovojame 3 metus (būtent prieš tiek laiko tėčiui buvo išoperuotas storosios žarnos auglys) ir toliau kovosime...

"Koks skirtumas - dviem savaitemis ankščiau, ar dviem savaitėmis vėliau atliksiu tyrimus... Juk jis onkologinis ligonis...O ką mes darysime, jei ką rasime?..." tokius žodžius išgirdome iš Mažeikių ligoninės gydytojo neurologo, nervų skyriaus vedėjo Romualdo Baumino, kai tėtis skundėsi prieš mėnesį prasidėjusiais nugaros, o vėliau ir pilvo skausmais. Per savaitę laiko atliktos trys echoskopijos, ir trys rentgeno tyrimai, pasak gydytojų, nustatė skausmų priežastį - osteochondrozė, kitaip tariant, stuburo ataugos, o kaip nereikšmingas, dėmesio nevertas ir šiuo metu gydymo nereikalaujantis dalykas, nustatyta pilvo aneurizma. Pilvo aneurizma tėčiui buvo nustatyta maždaug prieš pusantrų metų, kai nuvykę pasikonsultuoti i Klaipėdos universitetinę ligoninę, sužinojome, kad tėčio pilvinė aorta išsiplėtusi iki 4,5 cm. Tačiau tuo metu, gydytojo nuomone, gydymas nebuvo būtinas. Tokia pat nuomonę, kad aortos aneurizmos gydyti nereikia, išgirdome ir dabar - Mažeikiuose. Pradėjome gydytis nuo osteochondrozes - gėrėme vaistus mažinančius uždegimą ir skausmą. Teko nutraukti chemoterapijos kursus (tėčiui buvo nustatytos metastazės kepenyse), kuriuos tikėjomės atnaujinti, vos tik praeis uždegimas ir skausmai.... Dėl viso pikto, nutarėme vykti dar kartą į Klaipėdą. Užsirašėme privačiai konsultacijai, pas angiochirurgą Darių Skirutį. Diagnozė - krutinės ir pilvo aneurizma, išsiplėtusi vietomis jau ir iki 9 cm. "Tokios aneurizmos operuoti nebegalima, nėra net tokios apimties tinklelio...Niekas neapsiims jūsų operuoti..." išgirdome iš "garsiojo" angiochirurgo D. Skiručio. Pati baisiausia mūsų klaida, kad patikėjome šiais žodžiais... Patikėjome, kad išgydyti tokios didelės aneurizmos nebėra galimybės ir guodėmės viltimi, kad daugelis žmonių su išsiplėtusia aorta sėkmingai gyvena...

Tačiau nugaros skausmas nesiliovė, kol gegužės 25 - osios rytą tapo nebepakeliamas, smarkiai nukrito kraujospūdis.. Su greitąja i ligoninę nuvykome dar prieš 6 valandą ryto. Budintis daktaras R. Baubinas neatsikėlęs nuo savo kėdės „apžiūrėjo“ tėvelį.  Įtarė, kad „gal kažkas viduje trūko“, būklė sunki ir paguldė į Mažeikių reanimacijos skyrių. Verkėme, bet tikėjomės, kad reanimacijoje bus visa reikiama aparatūra, gydytojai budės nuolat ir darys viską, kad pagelbėtų tėveliui.  Mes, artimieji, laukėme prie durų be jokios žinios. Išlindusi seselė paaiškino, kad dabar  gydytojai bus „penkiaminutė“, o paskui dar keisis pamainos, tad reikia laukti, nes nieko greitai nebus. Visą gyvenimą prisiminsime „gydytoją“, nors taip ją pavadinti neapsiverčia ir liežuvis, - Iriną Mikalauskienę. „Gydytoja“ pasirodė tik 11 val. Paklausus kaip tėvelio būklė, ar niekas pilve netrūko, ji visiškai ramiai pasakė, kad nežino, o sužinos po 2 parų, t. y.  žiūrės, jei kraujospūdis kris ir toliau - tai per 2 paras žmogus turėtų mirti. Paklausėm, gal būtų galima kažką daryti, gal operuoti, ji sakė pažiūrės ir GAL paskambins chirurgui. Tik po 5 valandų padaryta echoskopija. Paaiškėjo, kad niekas neplyšo, tik aorta gali bet kurią minutę plyšti.  Mažeikių reanimacijoje lankymo valandos 11-12 val., ir 17-19 val. Įėjus i reanimacijos palatą, tėvelis skundėsi, kad sunku kvėpuoti. Pajungtas deguonies aparatas buvo atsuktas ant 2 padalų (tik vėliau sužinojome, kad toks deguonies kiekis tik minimaliai palaiko kvėpavimą, o ką besakyti, kai ligoniui sunku kvėpuoti). Prašėme kažkaip padėti, gal deguonies daugiau duoti – tuomet seselė atsuko ant 4 padalų (tėvelis pasakė kad geriau paliko kvėpuoti).  Tačiau sekantį kartą atėjus aplankyti – po 5 valandų, aparatas vėl buvo užsuktas, o tėvelis gaudė orą. Vėl paprašius - atsuko daugiau deguonies. Tik po visko supratome, kad mūsų tėvelis buvo jau nuo pradžių sąmoningai žudomas. Žudomas, nes turėjo diagnozę - vėžys, diagnozę, kurią turint, pasak gydytojų, kitos ligos neegzistuoja, o noras pasveikti neturi prasmės... Supratome, kad šios reanimacijos darbuotojoms buvo gaila ir deguonies...


Pirmą parą tėvelis visą laiką buvo sąmoningas, mums atėjus dar ir pasijuokdavo, pažadėjo nepasiduoti. Kitą dieną viskas pasikeitė – atėję tėvelį sunkiai atpažinome. Jis sunkiai kvėpavo – deguonies aparatas vėl tebuvo atsuktas ant 2 padalų. Tėvelis buvo sąmoningas, tačiau sunkiai kalbėjo. Klausėme ko norėtų valgyti, gal ką atvežti. Priėjusi seselė pasakė, kad ryte tetukas suvalgė vieną sumuštinį, o kito atrodo jau nebesuvalgė. Niekaip negalime tuo patikėti – kaip žmogus galėjo suvalgyti sumuštinį, jei mums atvykus nebegalėjo su šiaudeliu atsigerti arbatos... Kaip galima tokius dalykus meluoti, slėpti nuo artimųjų. Lankymo valanda jau baigėsi, tėvelis visai sunkiai bekalbėjo – buvo prileistas vaistų, tikėjome, kad pailsės ir vakare bus daug žvalesnis, nes „gydytoja“ nuramino, kad hemoglobinas pakilo, kraujospūdį nebereikia palaikyti su vaistais – tetukas pats palaiko reikiamą kraujospūdį. Seselė priminė, kad dabar jau 12 valanda ir lankymas baigėsi... Tėtis nieko nesakė, bet labai stipriai laikė mamos ir sesers ranką, nenorėdamas paleisti, tarsi norėdamas kažką pasakyti, paprašyti mūsų pagalbos, gal maldavo išsivežti iš čia... Išeidami iš palatos nesitikėjome, kad tai buvo mūsų paskutinis pokalbis...

Prie reanimacijos durų jau laukėme ir 14:30, nors lankymo valanda buvo tik 17 h. Laukėme su viltimi ir nekantrumu, nes norėjome tėčiui pranešti, kad susitarėme su Vilniaus Santariškių Klinikos angiochirurgais dėl aortos tinklelio uždėjimo... Norėjome pasakyti, kad prieš pora savaičių pasakyti Klaipėdos ligonines angiochirurgo D. Skiručio žodžiai, kad tokio dydžio tinklelių nėra, o operacija neįmanoma, tėra tik eilinis gydytojų išsisukinėjimas, nenoras padėti sergančiąjam, kurio ligos istorijoje įrašyta diagnozė – vėžys...Visi laukėme, kuo greičiau patekti i palatą, tačiau 17 h iš palatos išlindusi „gydytoja“ piktai burbtelėjo, kad turi sunkų ligonį ir nieko neįleis, tad galime net nelaukti. Nieko daugiau nepaaiškino, nepaaiškino, kas tas sunkus ligonis – tik vėliau sužinojome, kad tai iš po avarijos atvežta moteris. Niekur nesitraukėme, sakėme, kad ir naktį, bet vistiek pamatysime tėtį. Laukėme kantriai, nes bijojome supykdyti gydytojus, bijojome, kad neleis pas tėvelį visai beįeiti. Tai turbūt ir buvo mūsų didžiausia klaida... Reikėjo veržtis su piktumais, nebijoti daktarų.  Vis praeinančių gydytojų klausėme, ar galime jau įeiti, kaip tėvelio sveikata, kad norime tėveliui įduoti paruoštus pietus... Prašėme įleisti, bet išgirdome keistą, absurdišką atsakymą – visur pilna kraujo, negąsdinsime... Taip atrodo, kad operacijos atliekamos ne operacinėje, bet reanimacijoje - prie kitų ligonių. Išlindusi „gydytoja“ pasakė, kad tėtis dūsta, bet tuoj mus įleis aplankyti. Laukėme dar, nes juk „gydytoja“ pasakė, kad tuoj įleis...

Be kelių minučių 22 h išėjo seselė ir pasakė, kad galime įeiti tik kelioms minutėms. Pamatyto vaizdo niekada nepamiršime gyvenime – tėvelis komos būsenos – nekalba, nereaguoja, o atmerktos akys žiūri į nieką, žvilgsnis kupinas skausmo. Daktarė ir seselė stovi atokiau, visiškai ramios. Tėtis dar gyvas, bet medikai nieko nedaro! Sesuo prisimena plaučių ventiliavimo aparatą ir paprašo „gydytojos“ jį pajungti.  Irina Mikalauskienė atšovė, kam jungti, juk tai naujų kepenų nepakeis (tėčiui buvo nustatytos metastazės kepenyse). Sako juk anksčiau ar vėliau vistiek mirs. Pradėjome šaukti, kad pajungtų – tai atsakė, „gerai, kad jau taip norite aš pajungsiu“. Taip pat pridūrė, kad kokia nauda iš šito, juk reanimacijoje guli žmogus su plaučių ventiliavimo aparatu jau 13 para. Suprask, guli ir užima reanimacijos lovą! Verkėmė, tai viena seselė atšovė „juk sakiau, kad nereikia visai jų įleisti“. Toks jausmas, kad jos neturi artimųjų, neturi širdies. Nenorėjome išeiti iš palatos, tačiau jei norėjome, kad pajungtų plaučių ventiliavimo aparatą – privalėjome. Išėjome, tik sulaukę pažado, kad įleis kai tik pajungs aparatą.

Sugrįžę į palatą, tėvelio balso taip ir nebeišgirdome, nebesulaukėme tėvelio reakcijos, mielo ir artimo žvilgsnio... Niekada nesuprasime, niekada nerasime pateisinimo kodėl I. Mikalauskienė iš mūsų atėmė galimybę bent atsisveikinti su tėveliu, nors už reanimacijos durų praleidome 7 valandas...  Tėtis dar buvo sąmoningas, žinojo, kad ateisime aplankyti, laukė mūsų... Niekada nebesužinosime, ką tėtis mums norėjo pasakyti... Belieka tikėtis, kad tetukas juto, kad mes esame šalia už durų, tikėtis, kad išgirdo mūsų atsisveikinimo žodžius pasakytus prie jo karsto...

Neįmanoma suprasti, kodėl taip „gydytoja“ pasielgė.  Pasak jos, ji gydė jauną moterį, o mūsų tėtis - onkologinis ligonis (nors mirties priežastis nebuvo susijusi su onkologine liga, nes mirė nuo viršutinių kvėpavimo takų nepakankamumo, o tiksliau – šaltakraujiškai uždusino), kuris anksčiau ar vėliau vistiek būtų miręs...

Jau ne pirmą kartą susidūrėme su tokią gydytojų reakcija – jei gydytojai išgirsta, kad žmogus serga ar sirgo onkologine liga, jis gydytojų akyse yra „nurašomas“. Reikia maldauti, kad atliktų reikiamus tyrimus, skirtų gydančius vaistus ir pan. Mažeikių gydytojai kaip susitarę tvirtino, kad Mažeikiuose nėra atliekama kompiuterinė tomografija, kad neturi tokio aparato. Vykome specialiai i Klaipėdos Jūrininkų ligoninę, kurioje medikai labai nustebo ir patvirtino, kad tokį aparatą Mažeikiai turi, tik jo nenori naudoti...Tik kokią teisę turi gydytojai  rinktis ką gydyti, o ko ne? Nejau vyras sulaukęs 58 metų nebeturėjo teisės į gyvenimą... Nejau teisę į gydymą, į gyvenimą turi tik jauni? I. Mikalauskienė tarsi pasiteisindama atšovė – mano vyras taip pat mirė. Tokio abejingumo, tokio medikų šaltumo nebuvome matę... Jokio žmoniškumo ar užuojautos...

Rašėme šį laišką, nors žinome, kad tai mūsų amžinatilsį tėvelio nebesugrąžins, tačiau labai skaudu jei apie tokį Mažeikių reanimacijos „gydymą“ nepasakytume, nutylėtume. Gal tai padės kitiems žmoniems, atsidūrusiems panašioje situacijoje.    

Tėvelio nebėra – liko tik neatsakyti klausimai, ilgesys ir skausmas. Tai lyg baisus sapnas iš kurio niekaip negalime pabusti...

Simona Dembickienė

Komentarai


avatar Skaitytojas
+8
 
 
Užuojauta šeimai, stiprybės. Pragaran tuos gydytuojus...
Penktadienis 03 Birželis 2011, 17:13
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar tsamzen
0
 
 
[url=http://www.insurerslisting.com/]home insurance quote[/url] >:O [url=http://www.checkinsurplans.com/]supplemental health insurance[/url] 055
Pirmadienis 13 Vasaris 2012, 12:45
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar farullha
0
 
 
Antradienis 14 Vasaris 2012, 23:39
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar simona
0
 
 
jooooo,straipsnis super!!!
man taip pat teko naujuosius metus sutikt laidojimo namuose,nes su musu "sundaktariais" ir tokia mazeikiu ligonine tik i kapus!!!!
mano mociute puse metu maziausiai vaiksciojo pas gydytojus su didziuliais skausmais ir niekas nieko nerado,kol viena diena neisgirdom diagnozes-vezys pasklido po visus organus!!!
ir uz savaites jos neliko.....
stai kokius daktarus turime mazeikiuose.o ypac musu ponia dziugiene neverta gydytojos vardo!!!kaip galima zmogui pasakyt pasiziurek i pasa,susirink savo skudurus ir eik lauk,tau jau senai laikas kitur!!!!
ziauru!!!ir uz tai ji dar pinigus ima?!!!
mociutes as jau nebeprikelsiu,bet gaila kitu pagyvenusio amziaus zmoniu,kurie dar susidurs su musu vadinamais gydytojais....
todel gerai pasakyta-nori numirt,gulkis i mazeikiu ligonine!!!
Trečiadienis 29 Vasaris 2012, 22:00
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar Mama
+9
 
 
Kaip ir mano vaikas gulejo renimacijoje, kol kysio neidaveme tol niekas nejudejo.
Penktadienis 03 Birželis 2011, 17:15
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar as
0
 
 
jai gydytojui neuztenka 200 300 lt tai kiek reikia duot kad sulauktumei gydymo jai isgyrsti is gydytojo JUK JIS ONKOLOGINIS LYGONIS KO JOS NORIT
Penktadienis 03 Birželis 2011, 17:27
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar greiciausias budas nusikarsinti
+1
 
 
Klaidingas pavadinimas, zodi "reanimacija" reikia pakeisti i "ligonine"
Penktadienis 03 Birželis 2011, 17:17
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar Indre
-16
 
 
Nesuprantu šito straipsnio prasmės,išpūstas burbulas. Gydytojai kaltinami nužudymu, dėl to ,jog artimieji nebuvo įleisti į reanimaciją.Atsipeikėkit žmonės. Reikėjo nevežti į ligoninę, jei tokie nepatenkinti esat gydytojų darbu. Gydykitės namuose,jei geriau išmanote jų darbą.
Penktadienis 03 Birželis 2011, 17:33
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar indrei
+1
 
 
kai numarins tavo mama ar teti, galesi irgi juoktis is ispusto burbulo
Penktadienis 03 Birželis 2011, 17:40
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar nusivylusi mzk gydytojeis
+8
 
 
kai susidursi su sarlatanais o ne gydytojais suprasi sio straipsnio prasme!!! o dabar cia rasai nesamones geriau butum net nekomentavusi!!!
Penktadienis 03 Birželis 2011, 17:40
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar indrei
+3
 
 
dura tu
Šeštadienis 04 Birželis 2011, 02:33
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar Janna
+4
 
 
Nesupranti...? Tu, gal dirbai toj ligoninėj ir pati prisidėjai prie nekalto žmogaus mirties... Nesupranti, kad buvo tyčia numarintas žmogus, kitaip nesuprantu, ką ir besakyti...
Užuojauta ir stiprybės artimiesiems...
Šeštadienis 04 Birželis 2011, 21:19
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar as
0
 
 
neismanele... pati, matyt, ligonineje negulejai. kaip dar dristi taip sakyti, kai seima palaidojo teveli vien del gydytoju aplaidumo ??? uzuojauta artimiesiems...
Antradienis 27 Gruodis 2011, 16:15
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar Maryte
+8
 
 
Kad ir kaip sunku būtų pripažinti, deja, mūsų šalyje net gyvenimą, šiuo atveju išgyvenimą, apsprendžia pinigų kiekis. Užuojauta artimiesiems.
Neatmestina galimybė tokius"kompetetingus medikus" po teismus patampyti, liaudiškai kalbant. Tačiau reikalingas geras advokatas
Penktadienis 03 Birželis 2011, 17:47
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar Lauritta
+7
 
 
Verkiu kartu su jumis, nes bijau ir įsivaizduoti, kad taip galėtų atsitikti su mano artimaisiais... Baisu, kad nieko verta žmogaus gyvybė pasidarė šiais susvetimėjimo laikais. P.S. Indre, gal tu giminaitė tų gydytojų? Nusišneki ir jautiesi teisi, "...gydykit patys", o už ką jiems atlyginimus mokam? Jei mano mama mokytoja sakytų tėvams, kad jei nepatinka, kad vaikų nemokau, mokau nesąmonių, tai mokykit patys namie, nejau nebūtų absurdiška, jei visi perimtymėm tavo degradavusį, iškrypusį mąstymą... Sveik...
Penktadienis 03 Birželis 2011, 17:58
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar nemokanciai skaityti indrei
+6
 
 
Indre, paskaityk idemei straipsni, o jei nemoki skaityt tai sia tavo pro*pypt!*ma, skundziasi medikais artimieji, kad mirties liudijime parasyta kad mire nuo viršutinių kvėpavimo takų nepakankamumo.
Penktadienis 03 Birželis 2011, 18:24
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar IEva
+4
 
 
Mes irgi taip pat susidureme su sia mazeikiu reanimacija, ir tais paciais gydytojais, per pykcius ir vargus mama isgelbejom is mirties gniauztu kovo menesi, nes nenorejo leisti isvezti i klaipeda, nes nuojauta sake kad mazeikiuose mama tikrai mirs jai paliksim ja cia gydytis ir isivaizduojat mano mama kai mes pradejom saukti kad veztu i klaipeda neispejus musu norejo ja isvezti nbe deguonies su sirdies infarktu gerai kad sesuo tuo momentu pamate, o butu buve tikrai blogai. Tai mums pavyko mama isgelbeti kovo menesi isvezus i klaipeda musu isikviestu renomobiliu. Bet va mamai netiketai rugsejo menesi vel istiko sirdies infarktas ir vel atsidure mazeikiu reanimacijos skyriuje, cia liudniausia kad padeti nebegalejom ir nebespejom isvezti vel i klaipeda. su didziausiu skausmu ir netektimi esu ziauiriai mazeikiu reanimacijos skyriumi. Linkiu vissiems nepatekti ten o patekus begti is jos
Penktadienis 03 Birželis 2011, 18:32
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar Mergaitė
0
 
 
Užjaučiu šią šeimą labai... tikrai labai gaila jusų. Skaitant šį straipsnį,pagalvojau: "o jeigu man taip būtų" baisu :( dar kartą užuojauta,o gydytojai tai beširdžiai!!!
Penktadienis 03 Birželis 2011, 20:47
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar nesvarbu
0
 
 
nu naciort tokius daktarus gerai pauklet reiktu! isvis jie labai nagli palike buna kai kitam yra blogi,o jei tu esi vargsas be pinigu tai ir kentesi,o daktaram *pypt!*.... pagalbos isju nesulauksi...
Penktadienis 03 Birželis 2011, 21:28
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar E
+1
 
 
Užuojauta šeimai, o Mažeikių daktarai tinka nebent tik rakštį ištraukt ar pleistrą užklijuot, ir tai kažin ar gerai atliktų šį darbą, nesuprantu tik kam vaidint su hipokrato priesaika, jei jos nevykdo ir iš vis ar reikalinga Mažeikiuose ligoninė jei kituose miestuose geriau rūpinasi ligoniais , lai tie tipo mūsų daktarai varo į Ispaniją mandarinų skint iš jų vistiek jokios naudos, o ta indrė tai ryškiai durna kaži kiek klasių esi baigus, o gal tavo diagnozė "BLONDINĖ''?
Penktadienis 03 Birželis 2011, 21:58
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar R.
0
 
 
Seniai jau aišku,kad iš jų nieko gero,jau ne vieną kartą esu susidūrusi su jų nesugebėjimu nustatyti diagnozės,o ką jau apie gydymą kalbėt
Šeštadienis 04 Birželis 2011, 01:03
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar .
0
 
 
Kai viena kart skubei reikejo man y prijemima laukem 30-40 min kol ateis o nei vineo zmogaus nebuvo buvau su plona striukele o sunku buvo vaikscioti su luzuse koja ir jie dar sako neziruesim tol kol nenueisit striukes pasideti
Šeštadienis 04 Birželis 2011, 01:08
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar M
+2
 
 
Rašyti išmok.
Sekmadienis 05 Birželis 2011, 18:55
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar M.
+2
 
 
o kai mano teetis merdejo jie is ten vaziavi iki mano namu 1:30 min kol jie atvaziavo mano tevas mire o as givenau prie pavenziu ir dar jie drysta vadintis greitaja pagalva bl vezliai ant ratu
Šeštadienis 04 Birželis 2011, 11:02
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar teta
0
 
 
Pries savaite toje pacioje Mazeikiu reanimacijoje, vos nemire giminaitis del plauciuose susikaupusio vandens, gerai, kad pamate gydytoju abejinguma,artimieji staigiai isveze i Klaipeda, zmogus jau atsigauna. O cia ir pinigu dave, matyt mazai buvo ,tai zmogus merdeti buvo pradejes. Suprasciau, jei vienas zmogus butu kuom nusivyles, o cia visi,kolkas gero zodzio apie juos nepreskaiciau ir negirdejau, kodel niekas i tai nereaguoja, gydytojai daro ka nori?

Šeštadienis 04 Birželis 2011, 14:06
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar tst
+1
 
 
Gyvenant Mažeikiuose dėl gydytojų.... atleiskit už išsireiškimą, bet *pypt!*zmo (joks kitas žodis čia netinka) netekau trijų draugų. Vieno atvejo būta be galo skaudaus - įvykus nelaimingam atsitikimui iškviesta greitoji pagalba nuo ligoninės iki Pavasario gatvės važiavo pusantros valandos. Naktį, kai jokių kamščių nebūna. Per tą laiką kiek išgalėdami bandėme padėti nukentėjusiam, vėl buvo pulsas atsiradęs, tačiau per silpnas... Nesulaukė. Greitoji atvyko kaip tik laiku mirčiai konstatuoti. Tesiilsi jis ramybėje...
Šeštadienis 04 Birželis 2011, 16:51
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar minde
-7
 
 
Minkit gydytis i airija ar i anglija, ko cia bedavojates kaip ubagai su*pypt!*. ?? viskas blogai, turejo uzsilenkti tas ligonis, ka su juo padarysi? Ieskot kaltu del tevo mirties? raminkintes.
Šeštadienis 04 Birželis 2011, 21:39
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar
+2
 
 
kaži ką bekalbėsi kai pats būsi prie užsilenkimo ribos? gal labai sveikas esi, kad taip rašai? Paisgėdytum.....piemuo......
Ketvirtadienis 09 Birželis 2011, 16:26
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar Albinas
+3
 
 
KUO SKUBIAU KREIPKITES I MEDICINOS AUDITO INSPEKCIJA. PAS TEISININKU SKYRIAUS VEDEJA A RTELEFONU 852169934 IR TIKRAI SULAUKSITE PAGALBOS TUOS AFERISTUS REIKIA PRIGRIEBTI UZ MINKSTOS VIETOS.JIE TIK IR LAUKIA KAD ANT LAPELIO PASIRASYTUM KAD SU GYDYMU IR NUSTATYTA DIAGNOZE SUTINKU NORS LIGONIS NEAPZIURETAS IR DIAGNOZE NENUSTATYTA
Šeštadienis 04 Birželis 2011, 23:55
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar cvetocek
0
 
 
baisu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sekmadienis 05 Birželis 2011, 17:57
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar marius
0
 
 
truksta zodziu apie musu mzk gydimo istaiga.
Sekmadienis 05 Birželis 2011, 19:47
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar xxx
+1
 
 
tai cia ne gidytoja,o sundaktare,gal dar baisiau pavadinus tai tokia tik nuspirt gatvei sutikus nera zodziu.......vienu zodziu zmogus NIEKO VERTAS daktaru akivaizdoi
Sekmadienis 05 Birželis 2011, 19:49
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar M
-4
 
 
O man baisu, kad visi šitaip apie gydytojus šneka. Nesakau, kad jie šventieji. Smagiausi komentarai, su išsireiškimais: pamatėm gydytojų abejingumą. Nu nesamonė kažkokia. Aišku, blogai, kad žmogus mirė. Bet dar blogiau, kad kažkas sugalvojo parašyti laišką, visą kaltę suversdamas gydytojams, į viską žiūrėdamas tik iš savo pusės. O po to visi išsižioję jam antrina, kaup čia blogai. Pirma subręskit o tada tokius komentarus rašykit. Arba eikit patys į ligoninę dirbt. Tada ir pamatysim kas ir kaip.
Sekmadienis 05 Birželis 2011, 20:44
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar martt
-3
 
 
agyrdi kas tu per gydytoja ar gydytojas esi pavarde gal numesk suka?Tai gal viena(s) is tu urodu kurie abejingi pacientams?
Pirmadienis 06 Birželis 2011, 01:52
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar Genė
+2
 
 
Martt ,pats tu gal suka ir urodas?
Pirmadienis 06 Birželis 2011, 12:20
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar M
+2
 
 
O kas tau iš mano pavardės?
Ketvirtadienis 09 Birželis 2011, 20:41
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar Mariosius
+2
 
 
paprasciausia nera jokios pagarbos pacientui. as dirbu su klijentais tai su jais bendraudamas juos isklausau ir stengiuosi daryti viska kad jis liktu patenkintas. jei as taip ignoruociau ir nesiskaityciau su klijentu mane iskarto atleistu! o cia daktariuksciai dirba valstybinej istaigoj gauna alga ir jiem dzin kas ka pasako kas ko papraso nes jie jauciasi auksciau visko jie nesijaucia kad jie dirba ZMONEM. jei i kisene neidedi licno lituko su tavim nei i kalbas neina. ir ju niekas neatleidzia ir net virsininkai tokius gina. gulint ligoninej net liepia patiems susipirkt vaistus... tai kokio velnio is musu valstybe atskaito ta sveikatos draudima jei nesugeba ligonineje skirti vaistu? man tiesiog truksta zodziu...
Sekmadienis 05 Birželis 2011, 22:41
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar vat
0
 
 
gidytojams klysti galima ir kysius imti tuo labiau. o hipokrato priesaika prieme ar pagal ja dirba,o gi ne.Nepatokai ispirs kuo greiciau ir viskas bet jei jau reanimacijoi nebesiskaito tai is vis zodziu neber,jai pakliuvai tai morgan tiesiai keliauk ir tiek tai cia visoi lietuvoi kalbet reikia kad nesamones vyksta ir kad pacientu ignoravimas yra SIAUBU SIAUBAS
Sekmadienis 05 Birželis 2011, 23:22
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar Beraščiui
-1
 
 
Rašyti išmok.
Pirmadienis 06 Birželis 2011, 12:22
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar M
-4
 
 
Matau, kad nė vienas čia nieko nesuprantat. Ne gydytojų kaltė, kad pacientai vaistus turi pirktis. Ir išvis beviltiška su kvailiais kažką dikutuot. Jei jau taip blogai, tai gydykitės užsieny arba namuose. O da geriau- stokit į medicina. Pamatysit viską iš kitos pusės ir suprasit, kad bereikalo taip žeminat gydytojus.
Pirmadienis 06 Birželis 2011, 01:34
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar A
-3
 
 
Pritariu.
Pirmadienis 06 Birželis 2011, 12:23
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar
+2
 
 
susidūrė ir mano šeima su abejingumu....jaunam žmogui buvo sunku kvėpuoti, kreipėsi į šeimos gydytoją, o ji davė taloną priėmimui po 3 savaičių!!!!!!!! po tų trijų savaičių būtų jau neprireikę jos pagalbos, todėl geriau nutarėm kreiptis į privačią kliniką, ten bent jau žinai už ką moki pinigus!!!!!!
Ketvirtadienis 09 Birželis 2011, 16:51
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar Martt
+1
 
 
I.MIKALAUSKIENE TU SUKA PERSKAITYK SITA KOMENTARA,TU BLET SUPRANTI KA TU PADAREI???TU TEVA ATEMEI,TU NUZUDEI ZMOGU SUKA TU!!!! KURVA TU TURI SAZINES?TAU SUPISTOS DIEGUONIES GAILA?KURIOS REIKEJO ISSAUGOT TO ZMOGAUS AMZINA ATELSI GYVYBEI?TU GAL PATI NORI NEBEKVEPUOT KA?SUKA TU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UZUOJAUTA ARTIMIESIEMS,MANE TAI LABAI SUKRETE,STIPRYBES JUMS :(((((((((((((((.
Pirmadienis 06 Birželis 2011, 01:48
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar M
+1
 
 
Dar vienas beraštis *pypt!*as. Žiauru... Rašyti nemoka o rašo.
Pirmadienis 06 Birželis 2011, 02:58
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar Martt'ui/ai
-2
 
 
Na kas čia per isterijos proveržis :D juokinga :DD
Pirmadienis 06 Birželis 2011, 12:25
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar Valdis
+2
 
 
Zuvis puva nuo galvos! Reikia keisti vadus-Lydziu su jo svita,kitaip-jokiu prosvaisciu.O ivyki sita perduoti prokuraturai,nes tai jau yra ne aplaidumai,o nusikaltimai pries zmogu!
Pirmadienis 06 Birželis 2011, 12:33
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar ...
+1
 
 
ziauru ziureti kaip daktaru klanas net komentaruose tyciojasi is paprastu zmogeliu...
Pirmadienis 06 Birželis 2011, 14:23
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar elena
+1
 
 
mazeikiuose nera gydytoju!!!!!!!mano teveliui buvo iskviesta gretoji med. pagalba,tai net vaistu neatsveza,nors gretai pagalbai...o atvezus i priemima dustanti isleido namo,namata jie nieko blogo,tik klausia kodel dusta neaisku,o pres menesi taip isleista namo mire giminaite,tevelis kitam mieste gydomas,dar suspejo ireanimacija,tad dar dziaugiames kad gereja jam..neimanoma prasyt pagalbos pas mazeikiu gyditojus...
Antradienis 07 Birželis 2011, 00:32
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar Vladas
+2
 
 
Į namus atvažiuoja ne gydytojai ,o felčeriai.. gydytojai nėra kalti, dėl vairuotojų lėtumo ar felčerių neįžvalgumo, felčeris tik suteikia pirmąją pagalbą
.
Antradienis 07 Birželis 2011, 03:57
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar elena
0
 
 
......ta pati gydyttoja ir teveli a*pypt!*iurejo,ir ta giminaite.....jis jau komentavo ,bus kaip jai,nueisiu i kapus....bet aciu siauliu gydytojams...
Antradienis 07 Birželis 2011, 00:36
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar klaida
-1
 
 
Ne Romualdo Baumino, o Romualdo Baubino...
Antradienis 07 Birželis 2011, 15:17
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar mazeikiete
+1
 
 
Mazeikiu ligonineje visai nera prieziuros.jiems nesvarbus ligoniai.atvestas sunkios bukles vyriskis nustate ''skrandzio sutrikimus'' numalsino skausma ir isleido namo.po keliu valandu vel atveze.ir tik po dideliu triuksmu isveze i klaipeda.klaipedoje pasake dar dvi paros mazeikiuose ir butumet palaidoje, nustate iplyses sirdies raumuo.per mazeikiu daktarus (poliklinikos ir ligonines) teko palaidoti mama ,sake jai radikulitas ir gyde apie tris menesius.mire nuo ketvirtos stadijos vezio.turbut krize paveike ir daktaru sazine ir prota.
Antradienis 07 Birželis 2011, 17:24
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar kumpinė dešra
-1
 
 
Krizė paveikė matomai ir Jūsų galvelę.
Trečiadienis 08 Birželis 2011, 04:06
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar mažeikietė
0
 
 
Apie Mažeikių reanimaciją ir man trūksta žodžių, kadangi pavardžių nežinau, tai ir neminėsiu (pamenu jaunai atrodančią gydytoją), bet mano mamą atvežus su kraujavimu iš žarnyno, jin buvo apžiūrėta tik ar neturi hemorojaus. O žmogus viduriavo ir stipriai kraujavo, seselės trynė kūną, kad pakelti kraujospūdį, neskaitant kitų pastangų. O į klausimą ar negalėtų Klaipėda apžiūrėti (nes buvo pasakyta, jog Mažeikiai neturi įrangos geriau apžiūrėti), pradėjo meluoti, kad savaitgaliais niekas neapsiims apžiūrėti. Po kelių valandų net perkėlė į paprastą palatą, net neišsiaiškinę kraujavimo priežasčių...Aišku, po kelių valandų - vėl reanimacija, kritinė būklė.
Po kelių dienų Klaipėdoje mama mirė - diagnozė paprasčiausio viruso Citomegalo sukelta ūminė kraujo liga (laiku nepaskirti antibiotikai) ir nukraujavimas. Dialimeda kraujo tyrimus darydavo kas mėnesį ir kas iš to - matė 2 savaitės iki atsiduriant reanimacijoje kraujo tyrimus ir net į galvą nešovė nusiųsti į Klaipėdą. O ten gydytojai matė iš Dialimedos tyrimų, kad jau ne pirma savaitė buvusi prasta sveikata.
Toks vaizdas, kad neturi įrangos ir tirti nereikia...arba gal praeis...
Penktadienis 10 Birželis 2011, 22:05
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar as
+1
 
 
Taip, puikiai reanimac.skyriu zinau. Laisvalaikiu kai nedirba,. taurele kilnoja. Seseles prie gydytoju lenda......kales tos.
Sekmadienis 12 Birželis 2011, 02:06
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar mažeikietė
+4
 
 
skaudu , kai šitaip nutinka.Žinoma nelengva ir gydytojams, bet žmoniškumas turėtų išlikti...gi jie dirba darbą, tad turėtų dirbti atsakingai... kadangi turiu ne vieną karčią gydymosi Mažeikiuose pasekmę, tad visada kreipiuosi tik į Klaipėdos medikus, kuo mūsų gydytojai labai nepatenkinti....teko a.a. tėvelį paguldyt į ligoninę čia, Mažeikiuose, kadangi onkologinis ligonis , tai priežiūra minimali ( nors ir pinigėlių į kišenę įbrukta).Per vizitaciją gydytoja pradaro duris ir nuo slenksčio paklausia ar viskas gerai.... o mums pasako , kad nieko nebepadės... ec ką ir kalbėt koks kyšių reketavimas...teko atsigult į chirurginį skyrių, gydytojų pavardžių neminėsiu, kas susidūrė supras...tik įėjus į palatą ten gulintys ligoniai atraportuoja visą tvarką , kaip bus , kada ateis pinigų, kokiu momentu įduoti ir kiek. Ir tai visiška tiesa, anesteziologas išsiveda į koridorių ir ilgai kalba, kaip čia bus( o palatos kaimynai buvo sakę, kai ateis išsivest pakalbėt, tada ir įkišt į kišenę) ale būtent taip ,į kišus , kalba liovėsi ir -galite grįžt į palata- pasigirdo.Ir gydytojas kuris operavo ,prieš tai išsiveda į savo kabinetą ir vapalioja kaip čia jam būsią sunku ir pan( buvau įspėta , kad taip bus ir kad reikia į padarytą stalčių įdėt)ale įdėjus , kalbos nebeliko....o gydymas ir priežiūra niekuo neįpatinga, negi sakyčiau apatiška. Kyšininkai , o ne gydytojai....paradoksas- kiek teko gydytis Klaipėdoje , kyšio neteko duot( pirmą syk bandžiau, gavau pylos, atsieit nėra už ką, jei norėsit po gydymo atsidėkosite-čia gydytojo žodžiai) o kodėl taip skiriasi- niekaip nesuprantu.....
Pirmadienis 13 Birželis 2011, 12:53
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar sveikasdar
+1
 
 
Ko jūs čia liejate pyktį, ar manot, kad Jūsų atsiliepimus tie daktarai ir p. Lidžius skaito? Jie gal net skaityti nemoka, tik pinigus skaičiuoti... Ne atlyginimo, o su vokeliu ar į kišenę įdėtus ar į stalčių... Išpindėję visi daktariūkščiai, nes žino, kad Lidžius neturi jų kuo pakeisti... Visada sakiau, kad Mažeikių daktarai yra veterinorių lygio. Tik ten vietos jiems neužtektų.
Tuos visus daktarų reikalus turėtų savivaldybė papurtyti. Jau tiek metų žmonės marinami... Gėda, ką ir bekalbėti...
Sekmadienis 19 Birželis 2011, 18:44
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar vat kaip
0
 
 
Ir as vos nemiriau per atlaidzius mazeikiu gydytojus,jei taip galima juos pavadinti. Ziauru,kas darosi. Vaiksto kisenes isplete,vis ne gana jiems
Antradienis 05 Liepa 2011, 02:42
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar r
0
 
 
uzjauciu tikrai, as pati esu pasibjaurejusi mazeikiu daktarais, tai ten koki karta tesu buvusi nes as zinau kas ten darosi, uzjauciu tikrai, mano pusseseres seneliui panasiai buvo ir nieko gyditojei nedare......sliktynes pld
Antradienis 05 Liepa 2011, 17:06
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar fg
0
 
 
gaidziai krv as noriu juos uzmusti, kiek per juos zmoniu guli po zeme....
Antradienis 05 Liepa 2011, 17:17
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar kuk
0
 
 
man Vilniuje dare opercaija aortos, kaip cia rase kad atceit niemanoma pagyditi. Mano mama daktarui po operacijos kiso i kisene 600lt jis neeme bego nuo mano mamos vos nesistumde kad tik neikistu pinigu, operacija buvo lb sudetinga, norejom patys atsidekoti, vienu zodziu nepalyginsi su mazeikiu daktarais man verkt norejosi skaitant si staripsni, stiprybes jums uzuojauta...
Antradienis 05 Liepa 2011, 17:24
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar taks
0
 
 
Nera gydytoju kontroles,o LYDIS turetu pasitraukti,uzleisti sugebantiems ir norintiems dirbti,o kad kai kurie,,specialistai'' gydytojai kysininkai ir megejai taureles tai tiesa.
Trečiadienis 06 Liepa 2011, 14:06
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar Nerandanti paaiskinimo
+1
 
 
Didziule uzuojauta seimai!!! Nera ir zodziu ka bepasakyti perskaicius toki straispsni... Kad mazeikiu ligonine dirba atmestinai esu isitikinusi ir pati ir ne karta ir ne du. Esu tik 21m. taciau jau budama 17metu galejau iskeliauti i kita pasauli. 2metus kankinausi su galvos skausmais,pilvo skausmu ir t.t ir visus 2metus mane gyde nuo (skrandzio)tokia diagnoze pasake daktarai. pasirodo.... 2metus kisti vaistai visokiausi visiskai bereikalo. Kol viena diena dar budama moksleive isvaziavau i priimamaji su dideliais pilvo skausmais. Mama vaziavo kartu. Daktarai sako "kas nutiko ir t.t" sakau labai skauda pilva. Tai jie atsove "gal apendicitas,tai gal operuosim" Mano mamai plaukai pasisiause kai pasake kad jei jus net nezinot kas yra as neleisiu vaiko kisti po peiliais. Padare tyrimus...rode uzdegima.. Apendicito trukusio nesimate... Na ka.. kadangi gyditojai sako reikia operuoti,tai nebeliko iseities. susiruoseme operacijai, ir ka jus galvojate? is 5daktaru tik vienas pamate ,jau uzsiuvant pjuvi (skirta apendicito operacijai) vienas pamate,kad dar toliau matosi kazkokie skysciai.. viena uzsiuvo pjuvi, kita pjove salia dar zemiau.. ir ja jus manot??? oho ten supuvusios cistos skysciai jau supuliave! Stai sitaip gydo mums mazeikiu daktarai. Daro tyrimus visokius , nor tau skauda , jautiesi negerai, vistiek isgirsti diagnose "ESI SVEIKAS,VISI TYRIMAI GERI" Po operacijos isgirdome tik paprastus zodzius"kaipp jus dar gyva vaikstote ,jums jau apie 2metus supuve skysciai laikosi ir tai pazeide visa organizma.. Siaubas.. Aciu Dievui..Matyt jis tirai yra.. galejau ir numirti.. O dabar kitas ivykis. jau grubiai sudejus 2,5men. skauda nugara, ties juosmeniu ir labai skauda pilvo kaire puse ties bamba. Skausmas buna nepakeliamas sedint, kartais daugiau kartais maziau. Pas daktarus vaikstau pirmyn atgal su visokiais tyrimais,o rezultatai visur visi TEIGIAMI. Nieko man nera.. Viena diena skausmas paumejo nuejau i poliklinika kad gauvciau siuntima i priamima,kaip exstra ligonis su skaudanciu pilvu. Nu ir ka.. ten nuejusi,palikau durniaus vietoj. Seimos daktare sake kad turi paziureti ehoskopu,chirurgas ir t.t. taciau nieko panasaus negavau. Buvau paklausta kas skauda,paeme krauja,slapima ir tom viskas baigesi. Sakau negeliu kenteti, ka man daryti,vaistai jokie nepadeda, o priamime budejusi daktare man tiesiai sviesiai pasake " Jus ne kokia operuojama paciente, nekritines busenos ir t.t. kad jus reiketu tirti, as galeciau iskviesti chirurga,bet tikrai nekviesiu,nes jis pasakys ta pati ka ir as, kadangi tyrimai geri,jums nieko nera... Buvau sokiruota.. Po to ji dar sako,"Jeigu norit vaziuokit i Klaipeda, Siaulius, ten privaciai tirkites vidaus organus ,gal ten kazka ras. Palikau pasipiktinusi!!! tada as jos paklausiau"Jei gultis cia i skyriu ar man cia atliktu situos tyrimus? o ji pasake, "jus ne operuojama kad reiketu jus guldyti" ISVADA " NEMOKAMAI TAVES NIEKAS NEGYDIS ! Taip kad galiu tik pasiguosti,kaip dauguma cia rasiusiu zmoniu.. vis ieskau kas man yra,nors jauciuosi negerai,gydytoju isvada AS SVEIKA. PS.: Stai kaip kalbasi dvi seseles ligonineje. VIskas ivyko prie mano akiu. Ateina moteris su erkes ikandimu,prieina prie langelio ir sako "kur man kreiptis kad istrauktu erke,bandziau issitraukti,bet nuktruko galvute" o sesele tiesiog trumpai ir aiskiai pasake "tai cia turi jusu seimos daktare istraukti, mes cia neprieko. Moteris sustingo ta akimirka ir paklause "tai ka man daryti" o sesele tiesiog atsove "Nieko, laukit 3dienas,jei nesupuliuos tai gerai, jei supuliuos eikit pas seimos daktare". Moteris kaip atvaziavo taip ir isvaziavo negavusi pagalbos. O siaip moteriai isejus, kita sesele ir sako "isivaizduoji,ateijo kazkokia boba ir praso kad erke istraukciau"o si , nu ir ??istraukei? "Ne, nekisau nagu, ai tegul supuliuoja! " Taip kad spreskit jus mielieji zmones..Ar verta net menkiausia kraujo tyrima ar kas liecia rimtesnes sveikatos pro*pypt!*mas tirtis musu ligonineje...
Ketvirtadienis 14 Liepa 2011, 13:52
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar pacientas
+3
 
 
Prieš 3 metus kadangi buvo skausmai krūtinės srityje išsikviečiau greitukę. Atvykusi med felčerė patarė man kreiptis į didmiesčio gydytojus ne į mažeikių ''daktarus'', bet aš jos nepaklausiau. Vis dėlto felčerė buvo teisi. Vidaus ligų skyriuje mane gydė lydžio pavaduotoja ''daktarė" mačiulienė kuri dabar dirba Plungės ligoninėje. Ji mane gydė nuo skrandžio opos o įvyko širdies infarktas. bet ''daktarė'' šito nenustatė.Tik po didelių prašymų ir finansinės paramos gavau siuntimą į Klaipėdoa Jūrininkų ligoninę.ir greitosios med. pagalbos automobiliu buvau išvežtas į minėtą ligoninę.Tik ten gydžiusių GYDYTOJŲ pagalba likau gyvas. Gydytojas manęs paklausė kodėl atsiradus skausmams nesikreipiau į medikus, man atsakius kad gydžiausi mažeikių ligoninėje jis tik pakraipė galva. Tai parodo mažeikių ''daktarų'' kompetenciją.
Sekmadienis 31 Liepa 2011, 19:37
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar Sim
+4
 
 
Jo, baisi situacija, mano tetis tai priimamajam lauke pora valandu kol jam is akies metalo gabaliuka istrauks, nesulaukes nuejo tiesiai i santarves redakcija, zurnalistai paskambino i priimamaji tai pasake tegul ateina dar karta, tai tik gryzo tetis atgal ir iskart istrauke:) Brolis pasakojo: palydejo jis drauga i priimamaji, sako laukiu kol draugui ranka sugipsuos, ziuri ieina senukas, senas senas, vos paeina su savo didelem tasem (jau buvo susikroves tases, nes galvojo kad i ligonine guldys) ji a*pypt!*iureje daktarai paleido ji namo, prieina jis prie priimamojo sesuciu, issitraukia lapeli su telefono numeriu ir praso, ar negaletu jos tuo numeriu paskambint jo giminaiciui, kad ji pasiimtu, sesutes kad prades saukt ant jo, kad cia ne ju pareiga ir t.t., tada jis priejo prie brolio mano, sako gal tu gali paskambint, o brolis neturejo saskaitoj, tai jis pats priejo prie tu seseliu ir sako nu paskambinkit to senuko giminaiciui, tos is vis pasiuto, sako kas tu per geradaris, pats ir skambink, tegu peskom eina, o lauke buvo labai salta, apie-28 buvo, nu kaip ten baiges as nebezinau, nes labai senai tas buvo, tiesiog noriu pasakyt, kad mielos seseles ir gydytojai, bukit zmogiskesni, nes jei jus visada sypsotumetes tai ir mum butu geriau ir mieliau pas jus eit, sekmes ir daugiau sypsokites:)
Ketvirtadienis 04 Rugpjūtis 2011, 16:34
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar Spyr
+2
 
 
Jo, nori mirti - prasidėk su Mažeikių daktarais. Man pačiam buvo nustatę vietoj "Plaučių uždegimo", "Saulės smūgi", tipo perkaitau saulėje, o ne peršalau. Gerai išsiaiškino po savaitės kas man čia yra, pagulde i lygonine, taip nugyde kad teko vaziuoti i Šiaulius tęst gydima, pasirodo peraugo viskas i
"Pleuritą", Šiauliuose specialistai sake kad būtų pora dienų užlaikę ilgiau, ir bučiau buvęs "nugyditas"..
Pirmadienis 22 Rugpjūtis 2011, 03:03
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar X15G
+1
 
 
Medicina baisus dalykas, o žmogus labai netobula būtybė, tačiau kiekvienas turime turėti teisę į gydymą. Onkologiniai ligoniai kai kurių gydytojų požiūriu gal ir yra „nurašomi“, bet drįsčiau prieštarauti, jog yra specialiai marinami. Studijuoju 3 kurse medicina, kazkada tikiuosi ir aš gydysiu žmones. Kaip ragavęs viso šito dalyko, galiu pasakyti kad onkologiniai ligoniai tikrai greitai gali pakreipti savo gyvenimo kreivę žemyn. Chemoterapijos, augliai, vaistai nuo skausmo, švitinimai... Manot tokios gydymo priemonės stiprina ligoni? Tikrai ne. Išlieka tik stipriausi. Šiuo atveju įdomu būtų sužinoti ar darėte autopsiją, siekiant išsiaiškinti mirties priežastį patologų akimis. Idomu kokias išvadas pateikė. Esant tokiai dideliai aneurizmai - ypač didelė trombų susidarymo galimybė, o trombai gali sutrikdyti pilvo, kojų kraujotaka. Tada atsiranda ir veninės sistemos patologija. Sąstovis venose formuoja trombus, kurie gali virsti embolais ir gali patekti i plautinio kamieno, bei kvepavimo sistemos kraujagysles. Žodžiu variantų daug, bet netekties skausmo niekas neužglaistys. Stiprybės.
Ketvirtadienis 22 Rugsėjis 2011, 21:13
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar Sim
0
 
 
Tikiuosi busi sauni gydytoja:) Sekmes:)
Pirmadienis 03 Spalis 2011, 23:25
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar Saunuolis Neverdauskas
0
 
 
Jo, jiems zmogu numarinti vienas juokas, Neverdauskas nuvare ir mano teti i kapus, matyt permazai gavo i kisene.
Sekmadienis 16 Spalis 2011, 13:34
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar V
0
 
 
Prie ko cia kisene, kai kompetencijos nera.
Penktadienis 06 Sausis 2012, 13:55
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar manyciau
0
 
 
Mhmm gydytojai privalo buti saltakraujiski nebijoti kraujo, ivairiu operaciju, pjaustymo ir t.t. bet susidaro tokia nuomone, kad tai persimeta i toki lygi, kad ju slatakraujiskum as virsta ne pagalba, o laiduotuvemis, nes jiems svetimas kito skausmas. Dirba tik tam, kad dirbtu ir jiem vienodai, kad istikus nelaimes zmones atiduoda paskutinius pinigus, ko tikrai neturetu daryti hipokrato priesaika dave gydytojai. Ju darbas stengtis is paskutiniuju ir sakyciau ne tik darbas, o ir dalis zmogiskumo. Toks jausmas, kad ten ne zmones dirba. Negi jiem ne geda, ar ramiai miega, negi sazine neprabunda, kas per laikai, kas per zmones... Ne mus kazkokia pasaulio pabaiga sunaikins, o mes sunaikinsime pasauli(save)
Penktadienis 21 Spalis 2011, 22:38
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar Žana
+1
 
 
Sveiki visi pasipiktinusiej i ir ne. Teko ir man susidurti su Mažeikių chirurgais - traumatologais, Žiulpa ir Bergeriu (atsiprašau jai ne taip pavardę parašiau). Operavo tris sąnarius. Nei manęs kvietėsi į koridorių ar kabinetą kyšiui gauti, nei anesteziologas, nei gydytojai. Pati irgi nė lito nesiūliau, nes neturėjau. Mačiau, kaip kiti DAVĖ. Ne tik gydytojams, bet ir slaugutėms. Deja aš nemačiau išskirtinio dėmesio davusiesiems. Visus prižiūrėjo vienodai. O argi ne mes patys kalti, įpratindami prie kyšių? Jų darbas gydyti. Jei gydytojas nesupranta, arba liga jau tiek pažengusi, kad niekas negelbsti, tai pinigai nieko nepadės. Jei norit atsidėkoti, tai duokit pasveikę, o ne eidami ligos ieškot. Va tada ir bus stimulas gydytojams daryt viską, kad tu pasveiktum ir atsidėkotum. Jei iš anksto davei, niekas negarantuos, kad tavo pinigai tokie galingi ir grąžins tau sveikatą.
Ir dar kas užkliuvo. Nė vieno komentaro nemačiau be klaidų. O klaidos tokios siaubingos. Lietuviai, negi mes rašyt nebegalim teisingai išmokt, o iš gydytojų reikalaujam neklaidingumo. Būkim griežti, bet teisingi.
Šeštadienis 05 Lapkritis 2011, 15:05
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar Saulius
0
 
 
Zana abai geras mastymas, sutinku su viskuo.... As pats kelis kartus gulejau chirurginiam skyriuj ir pinigu nekisau, nes neturejau, taciau pagyde ir be komplikaciju, kartais tiesiog nepasiseka, nes ne visi zmones vienodai gyja. Yra ir geru gydytoju mazeikiuose (Zulpa, Samrovas, Kinduris, Birgeris, Magrinas), ne visi klounai, na isskyrus gal sita is akmenes Morku....
Trečiadienis 28 Gruodis 2011, 21:09
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar meeeu
0
 
 
Ka jus zmogeliai, tik zysti ir mokat, kad va gydytojams i kisenes pinigus tik nest tik nest.. Atsipeikekite! Gydytojai dirba daug ir sunkiai, mokosi daugiau nei 10 metu vien tam,kad galetu padeti zmogui isgydyti, jus pasimokykit jei jau sakot kad geriau isgydysit. Sakote jie be uzuojautos,be emociju - jie pavarge nuo jusu dejoniu ir aimanavimu, kai atiduodi tiek jegu ir noro padeti. ATSIPEIKEKIT. Ne gydytojai numarina, o patys jus, saves neziuredami, uzdelsiat liga, ir prieinate prie tokiu komplikaciju. slykstu ir skaityti. savo kompetencija pakelkite,bet ne aiskinkite kas ir kaip ir kodel tokie mat jau gydytojai baisus zmones.
Penktadienis 02 Kovas 2012, 17:32
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti

avatar praradusi sese
0
 
 
tikra tiesa parasyta straipsnyje, apie daktareliu poziuri i onkologinius ligonius. neseniai artimas zmogus mire del to, kad gyde visai ne nuo to, ko reikejo. po skraudimo paaiskejo, kad vienas organas nepernese to gydymo kur skyre, ir atsisake dirbti. o as labai prasiau kad patikrintu butent ta organa, nes itariau kad ten blogai, ir pati ligone sake kad skauda tuoj vietoj. nieko gero nedare. apmaudu, kad tokie zmones padeda iskeliaut zmogui i dangu, vietoj to, kad nustatyti tikra ligonio negalavimo priezasti. NETIKIU TRADICINE MEDICINA JAU....
Penktadienis 09 Kovas 2012, 15:02
atsakyti į šį komentarą
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
įdėti komentarą
Atsisakyti
Vardas *
El. paštas (Patikrinimui & Atsakymams)
Įveskite simbolius iš paveiksliuko:   
Komentuoti
 
Taip pat skaitykite
  • Pause
  • Previous
  • Next
1/3
„Charlie pizza“ vyks europietiškas protų mūšis (0) 2012 m. kovo 14 dieną Mažeikiuose prasideda protų kovų turnyras „Europrotai“. Šis daugelyje pasaulio šalių populiarus žaidimas kviečia komandas varžytis savo žiniomis ir logika – atsakyti į įvairius klausimus ir taip rinkti taškus. „Europrotų“ turnyro pagrindinė tema bus Europa, tad komandos galės pasitikrinti savo žinias apie žemyno kultūrą, sportą, istoriją, geografiją, maistą ir kitas sritis. „Europrotai“ tuo pat metu vyks
daugiau..
 

Mažeikiečiai Facebook'e





Renginiai Mažeikiuose

Mažeikiečiai.lt video

Mažeikiečiai.lt foto

Skaitytojų mintys

Reklaminis skydelis

Parašykite mums!